Beste ouders/verzorgers,
De komende dagen stijgen de temperaturen flink. We willen ervoor zorgen dat de kinderen ook tijdens deze warme dagen fijn en veilig bij ons kunnen spelen en leren. Daarom treedt ons hitteprotocol in werking.
Wat doen wij?
Koeling: We houden de zonwering vanaf de ochtend gesloten en luchten het gebouw extra in de vroege ochtend.
Aangepast lesprogramma: We houden rekening met de warmte door intensieve werkmomenten af te wisselen met rustige activiteiten en extra ontspanningsmomenten.
Schaduw: Tijdens de warmste uren van de dag spelen de kinderen binnen of op een schaduwrijke plek.
Hydratatie: Wij zorgen voor extra drinkmomenten gedurende de dag.
Wat vragen wij van u?
Smeren: Smeer uw kind ’s ochtends thuis goed in met zonnebrand.
Kleding: Trek uw kind luchtige kleding aan en geef eventueel een pet of zonnehoed mee.
Water: Geef uw kind een eigen, gevulde drinkfles mee.
Hartelijke groet,
Hanneke Blom